Ankieta do pracy magisterskiej

Rozmowy niekontrolowane na każdy temat

Ankieta do pracy magisterskiej

Postprzez Mixman 25 Kwi 2018, 10:29

Cześć Czarnuchy,

jestem studentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji Marketing. Bardzo Was proszę o wypełnienie ankiety, która stanowi część badania prowadzonego na potrzeby pracy magisterskiej zatytułowanej "Kreowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie klubu Czarni Słupsk". Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki służyć będą jedynie celom naukowym.

Serdecznie dziękuję za pomoc,

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
Awatar użytkownika
Mixman
Kadet
Kadet

Re: Ankieta do pracy magisterskiej

Postprzez bop 25 Kwi 2018, 18:55

Wypełnione

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
bop
Kadet
Kadet

Postprzez jaca 25 Kwi 2018, 19:11

Zrobione. Niestety ankieta jest mocno "na wczoraj", ale odpowiadałem, jakbyśmy dalej "chodzili na wszystkie mecze" :(
kibicjonalia.com.pl
Awatar użytkownika
jaca
MVP
MVP

Miejscowość: Słupsk

Postprzez losmen 25 Kwi 2018, 21:23

Mixman napisał(a):Cześć Czarnuchy,

jestem studentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji Marketing. Bardzo Was proszę o wypełnienie ankiety, która stanowi część badania prowadzonego na potrzeby pracy magisterskiej zatytułowanej "Kreowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie klubu Czarni Słupsk". Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki służyć będą jedynie celom naukowym.

Serdecznie dziękuję za pomoc,

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform